pepparkaksbak och annat

Igår bakade jag och erica pepparkakor, men erica tyckte nog det var roligast att leka med mjölet =)



På kvällen sen drack jag två Xider, gud så himla gott det var, och lite smålullig i huvudet blev jag hehe, snacka om att man är lättpåverkad, hur kommer det då bli på nyårsafton? Har nämligen tänkt att ha barnvakt till båda då, Loke är ju då 6mån, så det känns lungt, så ska jag o henka festa lite.

Idag gick vi upp vid 11 tiden, åt lite frukost, duschade och klädde på oss, för kl.13 skulle vi var hos pappa och fika, lite tårta och så eftersom wictoria har fyllt år, erica åt knappt nåt, hon äter knappt nåt längre tycker jag, och inte ens nåt fika idag, då måste det vara nåt som inte riktig stämmer.Hon äter ingen mat heller, måste fråga på dagis nästa vecka hur hon har ätit där, hemma tar hon kanske bara några tuggor, men igår åt hon faktiskt upp allt.

Slutat ätit vissa saker oxå, som svamp o lök har hon slutit äta, viket hon har gillat förut. Hon har faktiskt gått ner 2kg och det är ju kanske bra, eftersom hon vägde lite mycket, men sen så har vi börjat röra oss mycket mer nu, och vår lilla kanin (erica alltså ;p) hon är ju nästan aldrig still, hoppas och springer nästan hela dagarna =D en riktig hoppmaskin är hon.


Vår lilla plutt, äntligen börjar hans kinder bli lite bättre


Gnaga lite bord, hihi erica var likadan


syskonmys


Ericas nya gardiner, tycker rummet ser mycket större ut nu ;p
Och hennes rosa fina ljusstake =)
Hon blev jättelgad när hon såg detta o sa: åh va fint det är mamma =)

Kommentarer
Postat av: Feztis

Det där känner jag igen, Izabella är likadan äter inte mycket alls längre, men dom säger ändå att hon äter bra på dagis och det är ju tur det, hemma äter hon bara ett par skedar sen vill hon inte ha mer, men då vill hon ha välling på kvällen eftersom Alvar får det :/ svårt det där.. men det hör kanske till utvecklingen, ibland äter man mer och ibland mindre..

2008-11-30 @ 21:13:31
URL: http://metrobloggen.se/feztis
Postat av: Linda och William

God morgon! Vad kul med pepparkaksbak! Det tänkte jag göra på lördag med William! Vad är det med Lokes kinder då? Torr? Ja som du vet så käkar inte William så mycket mat heller... Men han verkar ju klara sig ändå så då tänker jag att det är nog en period, en väldigt lång period men han är ju inte trött och seg och så.. Är Erica det? Idag är vi hemma, W har feber och hostade så han fick upp lite kräka:(

2008-12-01 @ 06:53:27
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Lina

Kiara är likadan med maten. Äter bra på dagis men knappt något hemma. Hon väger 12,7 till sina 95 cm så hon är en smalis. Men bvc tycker det är okej iaf. Envisa barn som inte inser hur gott det är med mat :) Kram

2008-12-01 @ 06:56:10
Postat av: Sofia

2 kg låter mycket på en så liten tjej... Så mycket kan hon ju inte vägt...

2008-12-01 @ 10:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0