Lördagen

Städat som en idiot på förmiddan, vart en riktig storstädning när man ändå var i farten och det behövdes ju.

Sen var det dags för Me & I party, tyvärr var det inte många som kunde komma, lite trist men fick ju gå ändå. Så nu är man 999kr fattigare hehe och ändå fick ja 250kr rabatt, så dte hade ju blivit ännu dyrare egentligen, men kläderna får bli julklappar till barnen, bara nåt mer till Loke som ska köpas sen får det räcka.

Tyvärr går det inte att lägga in bilder just nu, så jag visar senare vad jag köpt.

Henka är och spelar bowling o käkar middag med sina kurskamrater från lastbilsskolan sen skulle han till bifrost, får se när han dyker upp inatt/imorrn bitti. Han firar ju lite ikväll =D

Loke somnade precis, så erica och jag äter lite chips och tittar på simpsons, snart börjar musikmaskinen. Både Erica och jag gillar musikprogram =)

Lillemor: det har blivit en hel del promenader senaste tiden och knappt nåt fikabröd för min del, är nog det som gjort att ja gått ner lite, och bara godis på lördagar =)

Kommentarer
Postat av: Lillis

Ja, om man bara kunde hålla sig till EN kväll i veckan med godis eller snacks så skulle man nog gå ner mkt i vikt. Jag äter ju typ sånt varje dag. ;) Dina recept på mat då? Är det viktväktarrecept eller eget huvud?

2008-11-09 @ 03:01:50
Postat av: linda och william

kul med lite nya kläder:) jag längtar tills nya kollektionen kommer ut:)

2008-11-09 @ 18:59:00
URL: http://willinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0