Kanske Lucia i år?

Pratade lite med ena fröken på dagis idag, bl.a om Lucia, frågade om Erica fick vara med i år, det är bara barnen över 3år som är med i luciatåget,eftersom hon nästan är 3år då, bara 2mån ifrån, men hon sa att om erica vill och vi tror att hon kommer stå kvar där så får hon vara med. MEn det är väl bara att chansa, är ju inte världens grej om hon gå ifrån och går till oss istället, sånt som märks, men då blir det att köpa ett lucialinne till henne, ska kolla lite mer med dagis om hon ska ha tärnljus eller luciakrona.

Åh imorron är en spännande dag =D mer säger jag inte förrän imorron när ja vet mer ;p

Tjuvvägde mej idag, åh vet ju att man inte ska, men kunde inte låta bli, har ju min vägdag på fredagar, men iallafall så gjorde jag ju det ändå och blev chockad, vågen stog på - 0,6kg sen i fredags =D så man får hoppas den visar samma eller bättre resultat på fredag hehe.

Usch vad mycket tjat det är om det amerikanska valet, så jädra uttråkande, skulle ju vart Clinton som skulle vinna, de skulle nog behöva en kvinnlig president, men skit samma, politik är tråkigt ;p

Näe nu ska jag ringa min man o prata lite, om han har tid, kankse ute och övningskör med lastbil och släp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0