Jo men så att

Idag var det första dan Erica var blöjfri på dagis, och det hade gått jättebra =) inte en enda olycka, känns ju jättebra. Efter dagis då åkte vi hem till jessica, där fick vi blåbärspaj, älskar verkligen hennes blåbärspaj, den är ju gudomlig god =)

Efter fikat åkte vi till maxihuset och handlade, drog in en sväng på hm och köpte en overall till Loke, hittade en blårutig, bild kommer så småningom. Tog en i strl 74 vilket motsvarar 7-9mån, då lär han kunna ha den hela vintern, förhoppningsvis. Kändes dumt att köpa en i strl 68 som han har nu, den lär han ju snart växa ur, och man skiter ju inga pengar direkt, så jag har ju inte lust att köpa 2 st overaller under en kort tid, och jag tror knappast han lider så mycket med att ha en förstor overall, han sitter och ligger ju bara i den, vore ju skillnad om han gick, då kan man ju inte köpa en för stor overall.

Imorrn ska vi vara hurtiga, vi ska ner till arbetsförmedlingen, henka ska dit och lämna lite papper och jag tänkte gå in på infoteket och hämta ansökan, tänkte nämligen läsa Matte A nu efter jul.
Sen tänkte vi gå till strömmen och kanske mata änderna, om det finns några där, gå en sväng i åbackarna och vidare till svärmor i kneippen och vattna blommorna, dom är ju nämligen i Thailand nu, drog i onsdags och kommer hem om 3v, snacka om lyx, och inte bjöd dom med sig oss =/ hehe

Go natt på er alla glada

Kommentarer
Postat av: Feztis

Ja det var riktigt dåligt av dom, men sen vet jag ju som sagt va inte hur länge hon hade gått med den, kan ju va så att hon bajsa precis innan jag kom.. jag vet inte, men att byta blöja borde dom hinna om det är så att dom bara är en personal

2008-11-21 @ 08:27:06
URL: http://metrobloggen.se/feztis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0