Gårdagen

Jaha en liten uppdatering om gårdagen då som jag lovade.

Lämnade Erica på dagis som vanligt, sen drog vi ner till lokalen, kom hem därifrån strax efter 18 på kvällen, men åkte därifrån en kort sväng vid 14-tiden när vi skulle hämta Erica på dagis. Henka fixade lite och donade där, jag underhöll Loke lite, och slumrade till en kort stund på soffan =D var så himla trött. Och ingen direkt värme där nere, Loke låg på min mage, så himla varm och gosig, hur man kan inte somna då?

Natten till onsdagen var första natten sen Loke var 2 mån typ, som jag fick sova hela natten, väldans skönt, tyvärr hade man inte samma tur inatt =/

Erica ville inte fälja med till lokalen så hon var hos morfar en stund, hämtade henne vid 18-tiden och även jessica som va där, skjutsade hem henne och sen åkte ner till centrum här, hämtade ut mitt andra paket från Ellos. Vart lite besviken, köpte längder till vardagsrummet, eller jag trodde det iallafall, men vara bara en längd. Vet int eom det var ja som läste så dålig eller att deras sida var väldigt otydlig, så det var ju bara att beställa en längd till, jag som vill ha upp gardinerna till helgen, är röda gardiner som jag tänkte ha som julgardiner. Ska iallafall sätta upp ericas nya gardiner, sen fota så får ni se hur det blev =)

Hm se när henka kommer hem, skulle en kort sväng till lokalen, får väl se hur många timmar det blir, vi som skulle tvätta fönstrena dag =/ passa på medans det är plus grader. Är nämligen +8 grader här idag, och nästan all snö har smält bort =/ hoppas verkligen vi får snö till jul =D


Ätit slottspure. Visst är hans nya haklapp söt =)


Erica äter varma mackor


tänk att denna plutt redan är 5mån *snyft*
 Vart försvinner tiden?

Man hinner ju knappt med.

Kommentarer
Postat av: Therese

ja det är så hemskt att tiden går så fort. man hinner verkligen inte med..

2008-11-27 @ 13:00:31
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0