Tråkiga familjen

Jaha lördag idag då. Ni kan ju aldrig gissa vart henka är nånstans, jo precis i lokalen, vilket han även var igår fram till 17-tiden, och idag skulle han väl vara där till 15-16 jag hoppas verkligen inte det blir senare än så, så man hinner duscha och så innan jag och erica ska iväg sen. Tror han vart där nästan varje dag under veckan =/ o helgen oxå, lär inte bli förvånad om han drar dit imorrn med,nästan så att jag funderar på att ut till djurön, ca 2mil, enbart för att slippa sitta hemma själv med barnen.

Har du ingen kompis och gå till då? frågar han, och jag sa det att dom vill väl hellre umgås med sina familjer, som normalt folk gör än att umgås med tråkiga mej..

Erica och jag ska iväg på tjejkväll sen hos Helen o Ellinor, ska bli mysigt, slippa vårt tråkiga hem för ett tag och just nu tråkiga maken.

Loke har blivit helt galen i sin gåstol =D Han har förstått hur den funkar nu oxå, så han kan få upp väldans fart och sa sig från ena sidan av rummet till den andra på några sekunder bara =D
Skrika har han börjat göra oxå, glädjeskrik, speciellt när han tittar på Erica då, och om hon gör nåt kul.

Kommentarer
Postat av: Linda o william

vad tråkigt för er om han alltid är där. Hoppas ni får trevligt ikväll iaf!

2008-12-06 @ 13:56:14
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Helen

Vi har inte heller haft det så roligt här, jag har tvättat hela förmiddagen....jag umgås gärna med dig för jag är typ jämt ensam....kramar

2008-12-06 @ 17:22:51
Postat av: Lovisa

Vad tråkigt att du känner så. Själv har jag inte så många att umgås med. Tur man har killen :)

2008-12-06 @ 17:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0