Sovmorgon

Fick sovmorgon idag, tack älskling <3

Erica ville att bara henka skulle lämna henne på dagis och att jag o Loke skulle stanna hemma, tack gumman =D

Så jag har nyss vaknat,Loke sussar fortfarande och henka drog till lokalen precis.

Så vad ska ja hitta på då? Jag för väl fixa med tvätten, vika och lägga in i byråerna och i garderoberna, vilket skulle ha gjorts i måndags, men men så är det ju ibland hehe.

Pratat med jessica oxå, se om hon kommer hit nån sen, så tråkigt och sitta själv. Jag är en sån person som inte tycker om att vara ensam, vill gärna ha folk omkring mej =D

Se om mamma har tid att skjutsa oss till maxi en sväng sen, skulle ju behöva handla, inget kul att ha en massa påsar på bussen, så jag håller tummarna att mamma hinner, hon skulle ju jobba över oxå.

Kommentarer
Postat av: Philippa

hittade din blogg här idag=) ska nog följa den. men undrar vad lokalen är för nåt?

2008-12-10 @ 12:30:24
URL: http://phlippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0