Måndag kväll

Så himla skönt det känns när man väl är klar med tvättstugan.

Jag funderar på att låta erica få börja på barngympa. Finns här i vilbergen och kostar 400kr för en termin. Det är för barn mellan 3-6år, men mejlade till dom under helgen och kollade om det var okej att erica börjar ändå, och fick till svar att vi skulle komma dit v.3 då det startar och se om det är nåt för henne och om det är det så kan vi anmäla oss där då, så det funderar jag på. Erica fyller ju inte 3år förän i februari, men vi får se. Hon skulle nog tycka det är jättekul, hon älskar ju att hoppas och springa =)

Pappa o lotta var här och hälsade på nu under kvällen och fick med sig erica hem. Första hon frågade när de klev in innanför dörren var om hon fick sova hos dom =) Klart hon får det, så bara lilla Loke hemma, som snart ska sussa, hela natten förhoppningsvis =D

Kommentarer
Postat av: Linda och William

Vad kul om hon börjar med lite gympa:) Jag och en kompis har ju barngympa här hemma i byn för barn som är 2-4 år och William tycker det är så kul:) Här i min lilla by kostar det dock bara 150kr för en termin:p men du bor ju i en större stad!

2008-12-30 @ 08:26:39
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Lina

E hon morfars lilla flicka eller, tycker hon sover där ofta =) men de e ju kul att det går bra och så får ju du lite avlastning med =) Vi funderar på att sätta i Linnéa i någon aktivitet med, lite sent men bättre sent än aldrig. jag tror att barn mår bra av att få utföra någon aktivitet, önska jag själv gjorde det i den åldern, hoppas att hon tycker de e roligt. kram

2008-12-30 @ 09:16:21
URL: http://mizzlina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kul med barngympa. Det är nog bra. Bra för dom små att ha en aktivitet tror jag. Det har varit bra för Tindra iallafall. Hon har blivit mycket mer självsäker och växt i sig själv. Kram

2008-12-30 @ 13:06:05
URL: http://metrobloggen.se/mammatillenprinsessa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0