Måndag igen

Blev inte att man gick upp tidigt idag, men tidiagre iallafal, gick upp vid 9,30 iallafall, henka drog då till lokalen och jag gjorde i ordning té till mej och åt några mackor, sen var det dags för Loke för frukost, alltså tutten =D

Han gick omkring lite i sin gåstol och lekte med babygymet och jag satt vid datorn ett tag, sen dags för Loke att sova igen, så la honom i sängen, så somna han inom några sekunder. Jag gick upp o satte med vid datorn igen ett tag, sen gick även jag o la mej och sov fram till 13,15, ammade Loke, glodde lite på tv och sen hämta stumpan på dagis.

Efter dagis kom Sanna o freja hit på en fika, snackade lite skit och glodde på filmen Robotar.Hon hade kollat på gamla kort, typ 7-8år gamla, typ då henka och jag vart ihop. Har sett nåt kort från då, jag va mycket finare då, typ 20kg mindre, gud vad glad jag kommer att bli när jag kommit ner dit igen och gått ner ännu mer än så =D


Kommentarer
Postat av: Lillis

Härligt med nån som inte bara skriver att allt är toppen jämt utan oxå skriver när man har problem i förhållandet o.s.v. Det är ju liksom normalt.

2008-12-10 @ 00:11:53
Postat av: Anonym

Du är så fin nu med ! jag tycker du är jättesöt, sa det till Niklas höromdagen när du hade gjort iordning dig extra när vi mötte er vid dagishämtningen, då sa jag att jag tycker att du är jättesöt! Du har sån otroligt fin hy och så vackert hår som jag skulle kunna döda för...kramar/helen

2008-12-10 @ 10:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0