Lucia firandet

Stressade som en galning för att hinna till dagis i tid, suck, jag bara avskyr att stressa, därför jag planerar oftast, vilket många inte tycker om =/

Men väl där, så var det bara att slita på henne lucialinnet, som var väldans kort, strl på den kan fan inte stämma, stod 4-5år, men ändå slutar klänning typ 15 cm från golvet, jag tycke rju klänningen ska vara ända ner till golvet, men men fick gå ändå.
Sjöng jättefint och stog där framme hela tiden, trodde faktiskt inte att hon skulle det, men jättestolt över min älskade dotter <3




Håller Calle i handen  =)
Var trevligt på dagis, men vart en liten tabbe med fikat, glömde muggar, men det kunde vi låna där, glömde köpa dricka till erica o mej som inte dricker kaffe, och glömde köpa pepparkakor till erica, vi hade bara med och lussekatter, och det tycker hon inte om, en väldans miss det där, men nåt att tänka på till nästa år.

Tyvärr slutade hela firandet inget kul, var en tjej som tappa sitt lusseljus i golvet så lampan gick sönder i miljoner delar, det sopades ju upp, men inte allt tydligen, så nån timme efter det fick erica ont i foten och så såg vi att det blödde en del i hennes fot, då hade hon fått i en liten glasbit, var inte lätt att få henne att sitta still och ta ut den, smetade på lite bedövningssalva och henka fick hålla henne så fick ja ut den tillslut med en pincett.

Hon ville sova hos morfar ikväll så det fick hon göra. Hon ska ju hjälpa till att klä granen där imorron, blir nog skoj för henne. Var och handlade lite idag, bl.a på rusta, jag fick pappa att köpa en liten julgran till henne =D hihi, så den står i henens rum, blev jätteglad när hon kom och såg det: Åh va fint =), sa hon.

Imorrn ska henka till lokalen igen, jag ska sova så länge som möjligt, hoppas Loke oxå vill det *håller tummarna*


Så himla duktig och sitter stadigt själv nu vid 5,5mån *stolt*


Plutten leker med en kamera på ericas dagis (hans blivande =))

Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Vilka sötnosar!

Stackars erica som gjorde illa sig :(

2008-12-12 @ 00:37:27
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: helen

söta de är!

2008-12-12 @ 09:39:43
Postat av: Lina

va söt hon e i sina kläder, de e så mysigt när barnen går lucia! Synd att det slutade illa bara! Kram Lina

2008-12-12 @ 14:02:24
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0