Fatta

Anonym: hade det vart magsjuka så hade ju inte magen blivit bra på en gång och hon skulle absolut kräkts fler gånger och mycket mer,så magsjuka var det ju inte ändå. Hon kräktes en gång, kan ha vart nåt olämpligt hon åt eller badvattnet med tvål i som hon fick i sig.

Men du kanske inte kan så mycket om magsjukor och vinterkräksjukan.
Norrköping är du ändå ifrån såg jag. Du tål alltså inte själv kritik men vill kritisera andra, moget.

Uppdatering:
Pratat med sjukvårdupplysningen, de trodde inte det var nån magsjuka, utan att hon hade ätit för mycket eller fått i sig nåt olämpligt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Fast en magsjuka behöver inte vara värre än sådär. Jag blir sällan dåligare än så. Men jag har smittat trots det. Alla reagerar olika på magsjuka. En del blir jättedåliga, andra kräks en gång och sen är det bra och en del blir bara illamående och får ont i magen. Fick lära mig lite när vi låg inne med Kiara. God Jul på er! Kram

2008-12-23 @ 10:06:42
Postat av: Linda och William

skönt att det inte var magsjuka. Det går på min skola, massor av elever och personal hemma. Hörde även att många barn på ett dagis i stan bara spydde rakt ut på gården en dag:( jag är glad att jag sluppit det iaf..

2008-12-23 @ 14:12:26
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Lina

e de någon dryg som dummar sig eller, hmm kan dom ingenting ska dom hålla käften, Precis som Linnéa va dålöig i magen på söndagsmorgonen, typ bajsa hundra gånger, men sen vart hon hur pigg och glad som helst, behöver ju inte alls va magsjuka!

2008-12-23 @ 15:48:20
URL: http://mizzlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0